понеділок, 12 вересня 2011 р.

Свобода слова в епоху цифрових технологій

14 вересня за підтримки Мережі соціальної журналістики та в рамках
Першого Міжнародного Фестивалю <<Книжковий Арсенал>> відбудеться
відкрита гостьова лекція на тему <<Свобода слова в епоху цифрових
технологій>> від колишнього директора з виробничих питань і
генерального менеджера цифрової галузі компанії The Newsweek/Daily
Beast Джозефа Галарно.

Цифрова революція не просто створила нові канали, якими видавці можуть
привернути увагу читачів; це трансформація, що загрожує самому
шляхові, яким видавнича індустрія робила свій бізнес протягом десятків
і навіть сотень років. Якщо б кожен міг стати видавцем де завгодно, чи
можливо було б заново винайти книгоіндустрію?

Під час презентації буде продемонстровано і обговорено приклади з
американської книжкової, журнальної й газетної індустрії, а також із
бібліотечної галузі, які ймовірно вкажуть потенційні напрями розвитку
української видавничої справи.

Коли: 14 вересня 2011 з 17.00 до 18.15

Де: м. Київ, Мистецький Арсенал, вул. Лаврська, 12-14 (колишня вул.
Івана Мазепи, 28-30)

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та
громадські активісти, загалом усі, кому цікава соціальна реклама та
маркетинг, соціальна журналістика, висвітлення соціальних проблем

Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для учасників Мережі
соціальної журналістики, професіоналів, які працюють у сфері
соціальних комунікацій!

Реєстрація обов'язкова! Для участі у майстер-класі необхідно заповнити
реєстраційну анкету на блозі http://sotsialka.livejournal.com/. Заявки
приймаються до 18.00 12 вересня 2011 року .

Результати відбору: Учасники отримають підтвердження реєстрації в
залежності від наявних місць у вівторок 13 вересня до 14.00.

Довідка про спікера:

Джозеф Галарно ще недавно був директором з виробничих питань і
генеральним менеджером цифрової галузі компанії <<The Newsweek/Daily
Beast Company>>, спільного підприємства з IAC (провідною Інтернет-
компанією), яке публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і
понад десять тижневих додатків до журналу <<Newsweek>>. Джо відповідав
за стратегію, редакційні статті, дизайн, відео, технологію, мобільну
рекламу, управління виробництвом, соціальні медіа та розвиток
аудиторії у відділі цифрового бізнесу, а також за технологію галузі,
виробництво, поширення, редакційні принципи. Перед тим, як перейти в
<<Newsweek>>, Джо працював технічним директором у видавництві <<Thomas
Publishing>> (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової
інформації) і був першим технічним директором журналу <<New York
Magazine>>. Перебуваючи на цих посадах, Джо брав участь у створенні
центрів розробки програмного забезпечення у Києві й Санкт-Петербурзі.
Серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як <<The New York
Times>>, <<Advance Publications>>, <<Philip Morris>> і <<JPMorganChase>>.


Із запитаннями звертайтеся до Юлії Бабко, моб. 063-710-13-96, e-mail
sotsialka@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар