суботу, 3 листопада 2018 р.

про Сашу Романцову

Дивіться і заздріть (закреслено) радійте за нас! Хочу представити нашу виконавчу директорку Центру громадянських свобод Сашу Романцову. Вона давно була моєю опорою, а зараз взяла у свої руки весь внутрішній менеджмент організації, а це ну дууже багато роботи, якщо хто розуміє. І тепер я, як голова організації, зможу зосередитися на стратегічних напрямках.
Я знаю Сашу дуже давно, ми обоє керували студентським самоврядуванням наших університетів. Потім Сашу захантив відомий банк, де вона займалася відлагодженням процесів, розвитком регіональної мережі, навчанням та роботою із персоналом.
І ми бачилися тільки час від часу.
У перші дні Євромайдану SOS було складно знайти людей для чергування вночі. І тоді на виручку прийшла Саша. Вона закривала нічні зміни на гарячій лінії, а потім рано вранці йшла на роботу. У березні 2014 року ми з нею запускали перші мобільні групи в Крим та на Донбас, розробляли опитувальники та плани безпеки. Саша покинула роботу в бізнесі та прийшла до нас на втричі меншу зарплату, щоб робити те, у що вірить. Із того часу вона завжди із нами та є невід’ємною частинкою нашої команди.
Навіть за моїми суворими мірками Саша дуже чесна та хороша людина. І дуже сонячна, попри усі складні речі, через які довелося їй пройти. Мене вражає її здатність безапеляційно ставити інтереси справи вище за власні амбіції. І постійно розвиватися. “Скажіть, чого я не знаю, я навчуся” – був принцип першого року її правозахисної роботи. Тепер вона сама може дати фору багатьом відомим правозахисникам. І ми усі у неї вчимося.
Я вже багато чого побачила у своєму житті, але це саме та людина, яка прикриє тобі спину та віддасть останні набої. Саша, дякую, що ти є та що ти з нами ❤️ Далі буде!
Olexandra Matviychuk з Sasha Romantsova.

Немає коментарів:

Дописати коментар