пʼятницю, 30 серпня 2013 р.

Придністров’я- чемпіон серед українських діаспорних команд

У Тернополі 29 серпня завершився II-ий чемпіонат світу з футболу серед українських діаспорних команд. Його переможцем стала збірна українців Придністров’я, повідомляє кореспондент «Номер один».http://gazeta1.com/
Незважаючи на великий рахунок фінального поєдинку, в якому зійшлися українці з Придністров’я та Естонії, матч був доволі напруженим. Чого вартий той факт, що саме естонські українці відколи рахунок, більше того, програвши перший тайм (1:2), естонці знайшли в собі сили зрівняти рахунок (2:2). І лише в другій половині другого тайму більш досвідчена і зіграна команда з Придністров’я дотиснула суперника, забивши в їх ворота три голи. Тим самим українці Придністров’я здобули заслужену перемогу (5:2), і вдруге поспіль стали чемпіонами подібних діаспорнких змагань.

Немає коментарів:

Дописати коментар