неділю, 11 квітня 2021 р.

Про Таню Гацуру-Яворську

Моя фантастична колежанка, правозахисниця Tanya Hatsura-Yavorska вже сьомий день під вартою.
Її арештували після примусового закриття виставки "Машина дышит, а я нет", яка була присвячена роботі білоруських медиків під час пандемії.
Таню мали відпустити 8 квітня разом із іншими активістками її організації. Родина марно прочекала біля СІЗО. А потім адвокат повідомив, що вона затримана у кримінальній справі.
Суть обвинувачення незрозуміла. Колеги пишуть, що стаття стане відома протягом 10 діб. Тобто до цього четверга.
Я Танею завжди захоплювалася. Справжня. Щира. Емпатійна. Дієва. Смілива до біса. Так у моєму світі має виглядати супер-жінка, а не якісь там голівудські зірки.
До всього, що вона робить, Таня із чоловіком виховують четверо дітей.
Мені дуже хочеться написати, що я думаю про Лукашенка та його силовиків. Але я переведу цю енергію на конкретні справи для підтримки Тані та інших переслідуваних людей в Білорусі.

Немає коментарів:

Дописати коментар