суботу, 19 листопада 2011 р.

"Я знаю, що ти знаєш, що я знаю"


Книгарня «Є, видавництво «Нора-Друк» та літературний конкурс «Коронація слова»запрошують Вас на презентацію нової книги Ірен Роздобудько «Я знаю, що ти знаєш, що я знаю», яка відбудеться 18 листопада.


Початок – о 18:00.
До Тернополя завітає творче подружжя багаторазових лауреатів конкурсу «Коронація слова» – Ірен Роздобудько та Ігор Жук. За їх участі відбудеться презентація нової книжки Ірен Роздобудько «Я знаю, що ти знаєш, що я знаю»
Їх багато по усіх світах – тих, хто шукає кращої долі в чужій країні. Вони приязно посміхаються своїм новим господарям і з надією заглядають їм в очі в очікуванні на приязнь чужої землі. Вони пристосовуються. Вони звикають. Часом, комусь з них випадає удача. Часом – прозріння і повернення. Часом – нова любов. А іноді й смерть… 
…За своїми постояльцями - емігрантами з України - спостерігає хазяйка котеджу невеличкого німецького містечка фрау Шульце. Вона знає про них набагато більше, ніж вони про себе. З них їй треба обрати лише одного – того, хто «розшифрує» для неї листа з минулого.
Темі «наших людей» за кордоном присвячено і декілька пісень Ігоря Жука, що увійшли в його новий аудіо-диск «Листи», що також буде представлено публіці цього дня (до збірки увійшла пісня «Лист до Італії» – дипломант цьогорічного конкурсу «Коронація слова»).
***
Адреса книгарні «Є»:
м. Тернопіль, вул. Валова7-9
Вхід вільний.

Немає коментарів:

Дописати коментар