понеділок, 21 листопада 2011 р.

Нові медіа - інструмент моніторингу


18 листопада в Тернополі відбувся тренінг "Проведення кампаній громадського моніторингу з використанням нових медіа" повідомляє портал " Твій місцевий депутат".  Його метою було поширення механізмів здійснення кампаній громадського моніторингу та контролю за діяльністю місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування, депутатів різних рівнів серед активних представників громадськості використовуючи нові медіа.


На даному заході представники громадських організацій, членів громадських рад при місцевих органах влади, журналісти ЗМІ м.Тернополя вдосконалювали свої знання. Тренер Віталій Мороз(Інтерньюз-Україна) представив навчальних модулі: "Політики епохи Веб 2.0. Нові можливості для комунікації та контролю з боку громадян", "Грамотне ведення Facebook для висвітлення тематики діяльності" та "Додаткові можливості проведення моніторингу діяльності депутатів з допомогою інструментів нових медіа". Це дозволило відвідувачам ширше глянути на можливості соціальних мереж, дізнатись новинки веб 2.0. 
Практичний блок тренінгу представляв  Володимир Ханас . Він ознайомив учасників з кращими практиками проведення кампаній громадського моніторингу в Україні на прикладі проекту "Обіцянки-цяцянки".

Захід відбувся як складова проекту ТМО «Нівроку» в рамках програми «Твій місцевий депутат: моніторинг діяльності депутатів місцевих рад в Україні», що є спільною ініціативою Фонду Східна Європа та Черкаської обласної організації Комітету виборців України і виконується за фінансової підтримки Фонду демократії ООН та Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Немає коментарів:

Дописати коментар