Приклад поширення інформації/анонсу про конкретний
фільм/подію
1. Створення інформаційного приводу
2. Тип заходу (прес-конференція, панельна дискусія, круглий стіл…)
3. Створення промо-ролика (вірусного ролика) майбутнього фільму
4. Формування і поширення прес-анонсу
Приклад:
Дата
Контактна особа: ПІБ
ПРЕС-АНОНС
Вперше в Україні суд лишив дитину з батьком…
Районний суд
міста N виніс позитивне рішення на користь батька
неповнолітньої дитини при розлученні подружжя. Таких прецентдентів в Україні ще
не було.
(……).
Про те, як
вдалося батьку лишити дитину із собою і чому так мало таких судових рішень,
йтиметься під час панельної дискусії за
участю головного «винуватця» події, адвоката, представника центру соціальних
служб для сім’ї, дітей та області.
***
(дата, час, місце
зустрічі)
Поширення анонсу заходу відбуватиметься такими шляхами:
1) соціальні мережі (створення події,
поширення анонсу в тематичних, локальних і професійних групах)
2) поширення через електронну пошту
3) поширення промо-ролика (вірусного ролика)
майбутнього фільму
4) телефонний і особистісний контакт
Розробка групи 2 (модератор Богдана Стельмах) на семінарі “Організація та проведення Мандрівного фестивалю документальних фільмів про права людини Docudays UA-2013”
Немає коментарів:
Дописати коментар