понеділок, 30 квітня 2018 р.

Врятувати братів Абдулаєвих

English text is below https://bit.ly/2FqOCpN
SOS! Це мама Узеіра та Теймура Абдуллаєва, які вже півтора року незаконно утримуються за гратами в окупованому Криму. Її син Узеір у критичному стані. Час пішов на години. Вона просить про допомогу. Потрібен максимальний розголос.

В Узеіра Абдуллаєва сьогодні день народження - 44 роки. І йому прямо зараз потрібна термінова госпіталізація.
«Уже 3 дня высокая температура сбивается сильно действующими препаратами только на пол часа, а затем снова подскакивает 40, это очень серьёзно, левая ноги опухла до колена отеки с покраснением и сильные невыносимые боли. Второй день колят антибиотики, но я как врач знаю это сепсис в народе заражение крови, срочно требуется стационарное лечение, каждый час может быть поздно. Помогите!»
«Мой сын умирает в СИЗО Симферополя я ничего не могу для него сделать это флебит осложненный сепсисом в любую минуту может сорваться тромб там нужно срочное лечение по схеме гепарином под наблюдением компетентных врачей!!! Я в СИЗО не пускают к начальнику, ничего не известно не знаю что делать кому кричать кого просить это ведь 4 дня праздники как быть»
«Нахожусь в СИЗО не уходила с утра от железных дверей КПП которые закрыты, через микрофон не открывая двери мне отвечали приемный день начальника после праздников в понедельник, я решила ждать начальника и увидеть его когда он будет выходить, так я уже его не раз раньше ловила и успевала на ходу переговорить, жду»
Сьогодні мама випадково зустріла якогось генерала біля СІЗО, той пішов до начальника СІЗО і ось результат:
«они лично убедились что Узеир не может даже наступить на ногу сказали что договорятся с клиникой госпитализируют но после праздников, а пока колят антибиотики и дают жаропонижающее, сколько я ни старалась вразумить что дорога каждая минута не только дни на что он мне ответил что дал указание если ему будет хуже госпитализируют, а пока говорит Уэеир сказал потерпит»
Про хворобу Узеіра мама дізналася 11 лютого цього року, коли їх привезли на суд:
“я видела в щелечку ворот как тяжело он спускался с автозака и затем еле еле поднимался по лестнице потом выяснилось что ноги отекли и в гнойных ранах, я была в СИЗО у врача она говорит я посмотрю, но через неделю у моего сына вздулась как мяч рука, покраснел и отекла до локтя с гнойным абсцессом тогда его вывезли срочно в 6 горбольницу и про оперировали и 15 дней кололи большие дозы антибиотиков я просила чтобы поставили капельницы но это проигнорировали, на все просьбы и жалобы госпитализировать они отвечают все делаем сами… Прошу всех помогите спасти сына, очень прошу»
Під час останнього судового засідання 27 квітня цього року адвокат Сергій Легостов розповів про різке погіршення здоров’я Узеіра Абдуллаєва. Але ні йому, ні самому Узеіру за ці три місяці (!) досі не повідомили діагноз.
Кримський татарин Узеір Абдуллаєв, 1974 року народження, був арештований 13 жовтня 2016 року після хвилі обшуків в окупованому Крим. До арешту проживав у селі Строганівка. Чемпіон України по тхеквондо, очолював молодіжну секцію та навчав дітей східним бойовим мистецтвам. Був єдиним годувальником сім’ї. Має четверо малолітніх дітей - Сальсабиль 14, Тасним 10, Мансур 6 і Аят 4 рочки.
У ході обшуків у братів силовики забрали всі гроші включно до «десятирублевых монет». Прохання адвокатів залишити хоча б на хліб дітям були проігноровані.
Узеіру пред’явили обвинувачення за частиною 2 ст. 205.5 КК РФ нібито за членство в “Хізб ут-Тахрір”, яка без жодних на те підстав визнана терористичною в Росії, натомість вільно здійснювала свою діяльність в Україні. Його брата призначили “організатором”. Справа відома під умовною назвою “сімферопольська п’ятірка”.
Під час супроводження на допит Узеїра побив конвой. Спецназівці скували руки за спиною, вклали обличчям у підлогу в автозаку та нанесли удари в живіт і по ногам.
Із моменту арешту утримується в СІЗО №1 Криму. Триває судовий розгляд. На останнє судове засідання 27 квітня 2018 року знову не пустили нікого із рідних.
#freeAbdullayevUzeir

Немає коментарів:

Дописати коментар