«Людина –
інвестиція – природа - традиція»
Приблизно таким гаслом повинна
окреслюватись ідеолоґія стратегічного розвитку нашого рідного Тернополя.
Враховую географічне
розташування, природній потенціал та історичні обставини, Тернопіль є без
перебільшення унікальним логістичним та рекреаційним центром. Відштовхуючись
від окресленого пропоную наступне.
«Традиція та інновація»
Тернопіль логістичний.
Пріоритетним напрямком стратегічного розвитку міста є
створення транспортно-логістичного центру. Це є покликом Тернополя. Цьому покликанню сприяють всі
чинники.
Тернопіль виставковий.
Абсолютно доречним та прибутковим
буде створення в Тернополі Виставкового центру. Виставкового центру, як
окремого напрямку розвитку, а не складової логістичного центру. Вважаю що це
перспективна та прибуткова галузь. За приклад можна взяти досвід польської
Познані, котра вже має довголітню традицію світове визнання у виставковій
діяльності. Спорудження виставкового центру не потребуватиме особливих затрат,
а при грамотній промоції та створенні сприятливих умов принесе значні прибутки
місту та визнання.
Тернопіль діловий.
Створення в Тернополі «площадки»
для наукових конференцій та семінарів. Компактне красиве місто для
бізнес-туризму.
Тернопіль місто української мови.
Тернопіль є «найбільш українським
містом» в Україні і в цій царині також є широке поле для розвитку. Це варто це
взяти за один із напрямків стратегії розвитку. Тернопіль повинен мати школи
української мови де усі бажаючі з України та з-за її меж мали би можливість вивчати
українську мову. Свого роду навчальна атракція. Цьому також сприятиме вже
існуючий науковий потенціал міста.
Тернопіль – місто видавців.
Беручи до уваги гарну традицію
тернопільських видавничих виставок та великої кількості книгарень в місті варто
створити вулицю видавців, де б мали представництва усі українські видавництва.
Це знову ж сприяло би розвитку виставкової діяльності. З часом можна буде
створити Містечко видавців та облаштувати його за прикладом Галицького містечка
в Новому Сончі Малопольського воєводства Республіки Польща.
Тернопіль – місто українських традицій.
Розвиток школи народних ремесел
може сприяти створенню музею «Українське село». На території музею під
відкритим небом варто відобразити історію та побут українців Волині, Галичини,
Поділля, Буковини та Підкарпаття. Подібні музеї із залученням майстрів народних
ремесел є хорошим досвідом як українських так і іноземних міст. Це хороша
візитівка Тернополя.
«Тернопіль привітний для інвестора»
Звісно це є
туристично-рекреаційна діяльність та активний відпочинок.
Тернопіль – місто водних атракцій.
Вздовж усієї берегової лінії
необхідно створити різного роду атракції. Ми можемо вільно конкурувати із
Шацькими озерами, адже є парк «Загребелля», в котрому потрібно будувати
відпочинку інфраструктуру, враховуючи вже існуючі інвестиційні пропозиції та
створювати нові вже відштовхуючись від побудови будинків відпочинку та
оздоровчих закладів. Через 10-15 років в уяві будь-якого туриста Тернопіль
повинен асоціюватись із водним відпочинком.
Потрібно змінити свідомість
туриста! Навіть магніти «Тернопіль» повинні бути «з водою» - Тернопіль – місто
водних атракцій.
Тернопіль – місто спорту та здорового духу.
Скейт-парк у парку Топільче.
Льодовиковий палац.
Спортивні майданчики із штучним
покриттям.
Тенісні корти.
Міні-стадіон для різних видів
спорту.
Скаут-парк у парку Загребелля.
Поле для гольфу.
Облаштування міського стадіону.
Розвиток футбольних команд.
Розвиток існуючого летовища як
центру повітряних розваг.
«Тернопіль – більше ніж уявляєш»
Затишне, охайне, зручне та
красиве місто:
Тернопіль – місто зимових розваг.
Створення Зимового розважального
комплексу, шляхом вдосконалення вже існуючої бази по вул.. Тарнавського.
Сімейні розваги на вихідні та заняття спортсменів у будні.
Тернопіль – місто велосипедів.
Необхідно створити велодоріжки по
всьому місту (на початку можна нанести розмітку на існуюче покриття, а згодом
реконструйовувати під євростандарти).
По прикладу Кракова створити
центри прокату велосипедів.
Тернопіль – місто екскурсій.
Створення
інформаційно-туристичного центру міста та області в центрі міста із філіями на
вокзалах міста.
Цікавості мандруванню містом
додадуть вказівники вулиць на кожному перехресті по прикладу старої частини міста
Одеса (також вказівники розміщення фірм, що приноситиме кошти до бюджету).
Таблички з історією вулиць по
прикладу польських колег.
У вигляді маленьких модельок
показати будівлі, котрі зруйновані (Домініканський костел, Магістрат, тощо).
Парки мініатюр – області (замки,
сакральні споруди) та України.
На всіх світлофорах розмістити
таблички «Переходь на зелений – давай приклад дітям» (на звороті розміщення
реклами – наповнення бюджету). Також це характеризуватиме Тернопіль як місто
культури та виховання.
Усі нові будівлі повинні
будуватись у старому стилі.
Негайна реставрація будинків
побуту «Роксолана» та «Ромашка».
Наш обов’язок довести Україні та світу – «Тернопіль – більше ніж
уявляєш»!!!
P.S. Окремі ілюстрації
додаються.
Галицьке містечко (Новий Сонч).
Немає коментарів:
Дописати коментар