четвер, 22 лютого 2018 р.

про Андрія Юрова

Перший раз я почула про Andrey Yurov AY на літньому таборі в Бахчисараї. З тих пір ми періодично пробуємо згадати який же це був рік. Вообщем, давно. Тоді одна з учасниць сказала, що завтра до нас приїде Андрій Юров і це незвичайна людина. Так воно і було :)



Мені складно передбачити, як склалася б моя доля, якби не ця зустріч. Цілком можливо, що рано і пізно незважаючи на всю мою студентську активність я б міцно осіла в юридичному бізнесі. Але з його легкої руки мене остаточно затягнуло в магію захисту прав людини.

Я мало знаю людей з таким глибоким розуміємо суті речей і горизонтом планування. Вчуся у АЮ досі. Хоча, на жаль, бачимося ми все рідше і рідше.

За плечима багато історій і пережитого разом. Наприклад, 2 грудня 2013 року. Нас угораздило бути організаторами зустрічі правозахисників з усього регіону ОБСЄ, яка в той рік проходила в Києві. Паралельно ми вже як три дні вели євромайдан SOS. На самому відкритті АЮ сказав, що нічого сидіти на конференції, коли прямо за вікном масові протести. І буквально через годину "міжнародна група правозахисників щодо ситуації в Україні" розпочала роботу в поле.

АЮ любить розповідати, що в кінці лютого 2014 року його подзвонив мені, щоб дізнатися, чим він може допомогти. А я, ніби як сказала, лети, дорогий, в Крим, там незрозуміло що відбувається. Там на місці він і створив Кримську польову місію, яка працювала так успішно, що стала для російської влади "небажаної організацією".

Дорогий АЮ, ось шукала фото з тобою, і знайшла тільки ось таку серйозну. Потрібно виправити:)


Немає коментарів:

Дописати коментар