середу, 28 лютого 2018 р.

Повертати Україні її мову



У шкільні роки натрапила на рядочки Оксани Пахльовської. Вони мене глибоко вразили. Cаме у той час я захопилася історією та почала розмовляти українською. Мені пощастило, в ліцеї було україномовне середовище та вчителі від Бога. Багато моїх ровесників такої можливості не мали.
Безкоштовні курси української мови саме та ініціатива, яка повертає Україні її мову.
І що важливо, не через примус, а творенням можливостей. Її роблять прекрасні люди, деяких я знаю досить давно Anastasia RozlutskaKristina Sudarenko Катерина Мельник. І люблю❤️
За кілька років волонтерська мережа розрослася і вкорінилася в різних містах, тепер курси відкриті в Запоріжжі, Маріуполі, Харкові, Одесі, Слов’янську, Дніпропетровську тощо.

А зараз вони беруть новий старт. “Є-мова” - це перша в Україні онлайн-платформа із вивчення української мови. Їх треба підтримати. Зрештою, нам це потрібно навіть більше, ніж їм.
Ось ці слова, які я досі знаю напам’ять:
Страшний мисливець вийде знов на лови
В єдину сітку всіх рабів згребе,
Раби – це нація, котра не має Слова
Тому й не може захистить себе.
Опис проекту та усі фінансові реквізити тут: https://biggggidea.com/project/e-mova-onlajn-platforma-dlya-vivchennya-ukransko-movi/
Olexandra Matviychuk

Немає коментарів:

Дописати коментар