четвер, 15 листопада 2018 р.

про "Порожні стільці"

Сьогодні на Михайлівській площі ми виставили 100 стільців. На кожному було ім'я людини, що утримується у тюрмах Росії, окупованого Криму чи підвалах ОРДЛО. На деяких значилося "ім'я невідоме". Ми дійсно не знаємо усіх, кого утримують за гратами.
PEN Ukraine мистецьку акцію "Порожні стільці", яка щорічно проводиться по всьому світу, присвятив в Україні саме цим людям. Ми переконані, що людська трагедія не має перетворюватися на суху статистику. І що потрібно за цифрами бачити реальних людей.
Нас було менше, ніж камер та журналістів, і це зрозуміло. Складно боротися на таку довгу дистанцію. Тому я особливо дякую журналістам, дипломатам, політикам, митцям, акторам, активістам, рідним ув'язнених та колишнім полоненим, які прийшли сьогодні.
Тепле спасибі нашим друзям із АвтоМайдан - AutoMaidan, які допомогли із організацією на місці.
І хоча список ув'язнених, який я сьогодні зачитувала, уже налічує кілька сторінок, я вірю, що колись буде так.

Це буде так: в осінній день прозорий 
Перейдемо ми на свої дороги. 
Тяжке змагання наші душі зоре, 
Щоб колосились зерна перемоги.

І те, що мрією було роками, 
Все обернеться в дійсність і можливість, — 
Нам буде сонцем кожний кущ і камінь 
У ці хвилини — гострі і щасливі!


За фото подяка Oleksandr Khomenko

Немає коментарів:

Дописати коментар