пʼятницю, 24 листопада 2017 р.

Thanksgiving Day для Tricia Young

Прекрасна Tricia Young, у якої мені пощастило жити під час навчання у Стенфорді, зробила мені незвичайний подарунок. Вона замовила та встановила над моїм будинком український прапор. І я це дуже ціную. 

Бо знаю, що багато громадян України позбавлені такого права. Серед них кримський фермер Володимир Балух, якого засудили до трьох з половиною років ув’язнення за український прапор над своїм будинком. Легендарна 82-річна Веджіє Кашка, серце якої не витримало під час чергових затримань кримських татар,
яких переслідують за мирний спротив окупації. Невідомі відчайдухи в ОРДЛО, які малюють на стінах українські графіті, хоча добре розуміють, що буде у разі, якщо їх спіймають.

Сьогодні в Америці велике національне свято Thanksgiving Day. Я щиро вітаю усіх своїх американських друзів. І хочу ще раз подякувати Tricia Young за її гостинність та такий важливий для мене жест.



Немає коментарів:

Дописати коментар