суботу, 21 липня 2018 р.

Темп, який не всім по силам

Отримала відразу кілька запитів, чи потрібен мені помічник/помічниця на усі справи, які я з командою роблю. Так, потрібен. Навіть дуже. Але є два “але”. Я працюю в темпі, який не всім по силам. До того ж коштів на оплату роботи нема і найближчим часом не передбачається. Усе як в тому анекдоті про завод, прохідну та робітників 

Насправді, я дуже рада, що є люди, які хочуть працювати разом. Можу запропонувати багато цікавого, але тільки “на громадських засадах”.
Ну і щоб два рази не вставати.
Ми не маємо жодної фінансової підтримки на роботу по політв’язням та полоненим. Я вже кілька років працюю над цією та цілим рядом інших тем на волонтерських основі. І паралельно роблю свою основну роботу.
Така ж сама ситуація у багатьох моїх колег, які вкладають у звільнення заручників Кремля свій власний час та досвід.
Дисклеймер. У кожної команди є своя стратегія, на яку вона працює, та завжди обмежена кількість рук. Ми намагаємося нікого не лишити без відповіді, але постійно виникає купа речей, які ми не можемо “взяти на борт”. Зовсім не тому, що вони не важливі. А тому, що все ми просто не подужаємо. Ви ж теж не беретеся за усі проблеми у цьому світі, правда? 
Olexandra Matviychuk

Немає коментарів:

Дописати коментар