вівторок, 12 червня 2018 р.

У Тростянці буде сучасний лікувальний заклад

Проект #НовіЛідери. Другий етап стартував.
Багато хто з вас, друзі, знає і підтримав мою участь у цьому проекті, за що я безмежно кожному з вас вдячний. Завдяки вашим голосам я в ТОП 100 учасників, що йдуть далі з 1387, що подавалися на проект. Зайняте 7 місце в рейтингу говорить, що мій проект " Перетворення лікарні в Тростянецькій ОТГ в сучасний лікувальний заклад, з якісними умовами лікування хворих та відсутністю корупції " реально потрібен всій Україні, адже повинен продемонструвати, які треба створити зміни та умови лікування в районних лікарнях, що наразі ледь виживають. 

Також проект повинен показати іншим ОТГ, що саме від вашої ініціативи в цій сфері можливо якісно змінити умови лікування жителів ваших сіл, селищ, містечок та райцентрів. Бо такі зміни потрібні не лише державі, а кожному українцю. І треба комусь брати на себе ініціативу та відповідальність. Я вирішив спробувати реалізувати свій план перетворень. Добре, що мене підтримує колектив міської ради, колектив районної лікарні, багато з вас, друзі. А головне, підтримують багато простих українців.
#Що_далі?
Далі другий трьохмісячний етап проекту, під час якого кожен з вас буде спостерігати за тима змінами, що відбуватимуться в нашій районній лікарні, яку Тростянецька ОТГ взяла в свою власність і під свою відповідальність від району на початку цього року. Буду намагатися показувати все, які є сьогодні умови в ЦРЛ, як будемо планувати і реалізовувати кожен етап її перетворення на сучасну, європейського рівня районну лікарню. Без прикрас і фальщі. Звісно набутий досвід будемо активно поширювати на інші громади.
До 17 серпня треба чимало всього реалізувати. Далі експерти проекту відберуть з 100 учасників 10 найкращих, тих чиї ідеї і проекти реалістичні і потрібні людям, всій країні.
А далі національне голосування на каналі ACTV і головний приз проекту: не менше 1 мільйону гривень. Звісно його я готовий повністю передати на розвиток Тростянецької лікарні, укомлектування її сучасним медичним обладнанням.
Колись я ризикнув і взяв участь у проекті "Писанка від мера". Навчившись розписувати писанки, зайняв друге місце і у Тростянець поїхала перша 1 тисяча троянд. Згадую, як раділи жителі міста. Сьогодні троянд по місту тисячі. Місто розквітає в прямому та переносному смислі.
Тож тепер нова моя мета - перемогти в національному проекті Нові Лідери. Пепемогти, приклавши максимум власних зусиль і отримуючи вашу підтримку.
Вірю, що разом зможемо!
Yuriy Bova 

Немає коментарів:

Дописати коментар