неділю, 10 червня 2018 р.

Про #SaveOlegSentsov #FreeSentsov в Мальбе

Українці у Канаді, які ще в четвер вночі збиралися та виїжджали у Мальбе, щоб провести там акцію #SaveOlegSentsov, усі два дні спілкувалися із журналістами та гостями саміту G7, зробили усе можливе, щоб при висвітленні зустрічі великої сімки та подій довкола неї медіа написали про Олега Сенцова та інших політв’язнів – ви наші герої!

Щоб ви розуміли, їм вдалося виголосити звернення учасників глобальної акції #SaveOlegSentsov і назвати по-іменно усіх українських політв’язнів на офіційну камеру саміту - цей виступ транслювали для учасників G7 на встановлених екранах прямо в прямому ефірі.

Нехай мене вибачить організатор акції, (якщо не першої у його житті, то точно за рівнем складності), але я хочу поділитися із вами його словами.

Бо знаю, що під цим сміливо підпишуться багато людей, які підтримують глобальну акцію #SaveOlegSentsov та борються за звільнення усіх заручників Кремля.

“…інколи я внутрішньо відчуваю, що це треба робити, ти навіть не знаєш скільки я вагався і говорив собі ні і скільки мені говорили що це безглуздя, але мене весь час щось чи хтось штовхало”.

Нам часто говорять, що немає сенсу нічого робити. Що усе занадто складно. І що ми просто не в змозі щось змінити. Але ми точно знаємо, що без нашого внеску нічого не зміниться!

Немає коментарів:

Дописати коментар